زندگی من یعنی افکار روزانه من

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


به تالار روانشناسی تبسم خوش آمدید.ما می خواهیم لبخند را به شماهدیه کنیم
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 44
نویسنده پیام
admintabassom آفلاین


ارسال‌ها : 211
عضویت: 9 /9 /1391
تشکرها : 3
تشکر شده : 5
زندگی من یعنی افکار روزانه من
[font=Arial]تاریخ تولدت مهم نیست، تاریخ "تبلـــورت" مهم است ...!

اهل کجا بودنت مهم نیست ،"اهــل و بـجـا" بودنت مهم است ...!

منطقه زندگیت مهم نیست ، "منطــق زنـدگـیت" مهم است ...!

وگذشته ی زندگیت مهم نیست ؛

امــروزت مهم است که از چه گــذشتـه ای وچه چیزی برای
فــرداهایت میسازی..

امضای کاربر :



شنبه 07 بهمن 1391 - 22:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admintabassom آفلاین



ارسال‌ها : 211
عضویت: 9 /9 /1391
تشکرها : 3
تشکر شده : 5
زندگی من یعنی افکار روزانه من

خدایا ....دلم به سان قبله نماست...وقتی عقربه اش به سمت"تو"می ایستد....آرام می شود....



امضای کاربر :



شنبه 07 بهمن 1391 - 22:52
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group